کلینیک طلوعی دوباره

ترک اعتیاد تریاک

تحمل و وابستگی به مواد افیونی( تریاک ) به سرعت شکل می گیرد. ترک تریاک به روش بستری با کمترین درد جسمانی.

اعتیاد به مصرف تریاک دارم

خدمات ترک اعتیاد تریاک در ۱۴ روز

تریاک را تفریحی مصرف می کنم

سم زدایی، درمان ریشه ای اختلالات منجر به مصرف تریاک

چطور کلینیک کمک می کند سریع به پاکی برسم

ترک تریاک با کمترین درد جسمانی و سریعترین روش

کلینیک چطور به کاهش وسوسه کمک می کند؟

کلینیک چطور روند ترک را راحتتر می کند؟

چند تجربه ترک کوکائین در کلینیک

افرادی که در کلینیک ترک و درمان شده اند

میخواهم ترک کوکائین و درمان را آغاز کنم

یکی از تخصص های ما ترک اعتیاد کوکائین است

مشاوره حضوری و آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما در ارتباط باشید

پخش ویدیو

ترک اعتیاد تریاک به روش بستری

ترک اعتیاد تریاک در ۱۴ روز با خدمات ۲۴ ساعته

نازنین روشن درمان در 14 روز
درباره پخش ویدیو نازنین روشن درمان در ۱۴ روز
درمان اعتیاد
در ۱۴ روز؟
نازنین روشن کلینیک تضمین می دهد
درباره پخش ویدیو نازنین روشن کلینیک تضمین می دهد
آیا کلینیک
تضمین می دهد
درباره پخش ویدیو نازنین روشن هزینه درمان
بستری و درمان
هزینه ؟
خدمات کلینیک در مدت بستری ترک اعتیاد تریاک، اتاق های کلینیک، شرایط بستری ندارم و... پاسخ به همه سئوالات شما در بخش بستری کلینیک

ترک مصرف تفریحی تریاک

مواد افیونی جز ۵ ماده اعتیاد آور است، مراقب مصرف تفریجی باشید

پاکسازی بدن
سم زدایی
درباره پخش ویدیو فاطمه رجولانی متخصص rTMS
درمان بدون
دارو rTMS
کاشت کپسول نالتروکسان
درباره پخش ویدیو کاشت کپسول نالتروکسان
کاهش وسوسه
کاشت کپسول

ترک اعتیاد تریاک با کمترین درد جسمانی

خدمات ۲۴ ساعته و داروخانه اختصاصی

سئوالاتی که همیشه با مشاورین ما مطرح می کنند، من سالهاست تریاک مصرف می کنم آیا می تونم ترک کنم؟ میخواهم تست اعتیاد بدم چکار کنم؟

مصرف ماده تریاک با مواد دیگر کمی متفاوت است، اما دلیل این تفاوت چیست؟ عوامل زمینه ساز وابستگی به مواد تریاکی عبارتند از باورهای خرافی در مورد تاثیر درمان بخش تریاک، عوامل اجتماعی مرتبط با فقر و شهرنشینی، عرضه و توزیع مواد و بدون تردید مجاورت با افغانستان که تولید کننده ۹۳% تریاک جهان است، از عوامل مهم تاثیرگذاری در ایران است.

معمولا افرادی که مصرف تریاک دارند و به کلینیک ما مراجعه می کنند، سابقه طولانی در مصرف تریاک دارند به همین دلیل ترس مضاعفی برای ترک اعتیاد دارند و و البته برخی هم قصد ترک ندارند و فقط می خواهد برای مدتی بدن را از مواد مخدر پاکسازی کنند.

کلینیک چطور می تواند کمک کند؟

متاسفانه، یکی از الگوهای روان شناختی افرادی که مصرف کننده هستند این است که صبوری و شکیبایی لازیم برای تغییرات آرام و قدم به قدم را ندارند و بیشتر از پیشنهاداتی استقبال می کنند که وعده ی درمان و تغییر فوری و معجزه آسا به آن ها بدهد.

ما به هیچ عنوان سم زدایی سریع و فوق سریع برای ترک تریاک را پیشنها نمی کنیم، عملا چنین پروتکلی آنطور که در جامعه رواج پیدا کرده است وجود ندارد، اما در همان حد هم در کشورهای توسعه یافته ممنوع شده است.

پیشنهاد ما به شما سم زدایی تدریجی است، سم زدایی تدریجی باعث می شود در مدت زمان تعیین شده توسط پزشک متخصص، بدن شما از تریاک پاک شده اما بدون استفاده وابستگی به دارو یا قرص دیگر.

 

مطالعه بیشتر: پاسخ به همه سئوالات شما سم زدایی اعتیاد چیست؟

وقتی از سم زدایی تدریجی استفاده می شود شما با کمترین درد جسمانی به بدن پاک و بدون مواد مخدر دست پیدا خواهید کرد.

پاسخ به سئوالات متداول

درمانگرهای کلینیک به سئوالات شما پاسخ می دهند

با وسوسه مصرف تریاک چکار کنیم؟

وقتی فرد تریاک را ترک می کند، گهگاه هوس مصرف دوباره تریاک به سرش می زند. چنین چیزی طبیعی است. وسوسه زبان بدن است. فرد به مصرف تریاک وابسته می شود و وقتی فرد تریاک را کنار می گذارد، بدن واکنش نشان می دهد و در واقع نیاز خود را اعلام می کند. کلینیک طلوعی دوباره برای کاهش وسوسه سه روش را به بیماران پیشنهاد می دهد.

  1. TMS یا نوروتراپی: نوروتراپی به عنوان درمان بدون دارو شناخته می شود. جلسات نوروتراپی کمک می کند ساختار مغز به حالت تعادل برگردد و با پروتکل های مخصوص کاهش وسوسه مصرف تریاک می توانید تا حدود زیادی وسوسه خود را کنترل کنید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه نوروتراپی و درمان اختلالات بعد از ترک مراجعه کنید.
  2. کاشت کپسول نالتروکسان: کاشت کپسول نالتروکسان  یک درمان کمکی است که می تواند احتمال موفقیت را در پروسه ترک و درمان اعتیاد بالا ببرد. باعث می شود لذت مصرف مواد را برای فرد کنترل کند که به کاهش وسوسه و کنترل میل به مصرف مواد منجر می شود. کاشت کپسول نالتروکسان
  3. جلسات مشاوره درمانی: درمان ریشه ای اختلالاتی که منجر به مصرف کوکائین می شوند.

تحمل و وابستگی به مواد افیونی( تریاک ) به سرعت شکل می گیرد. ترک تریاک اضطراب، آبریزش بینی، بی خوابی، دردهای شدید ماهیچه ای، اسهال و افزایش تنفس، ضربان قلبی و فشار خون را به دنبال دارد.
 اما جای نگرانی نیست خدمات ۲۴ ساعته پرستاری با چک آپ لحظه ای شما داروی تجویزی پزشک را از داروخانه اختصاصی کلینیک تهیه و در اختیار شما قرار میدهد تا دردهای جسمانی کمتری را تجربه کنید.

در یک تا دو هفته اول ممکن است دچار اختلالات روانی مانند پرخاشگری، افسردگی، کاهش انرژی و مشکلات خواب بشوید، نوروتراپی در حین ترک تریاک با تحریک نورون های مغز و ایجاد تعادل دو نیمکره، اختلالات روانی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد داد.

وقتی که نشانه های ترک تریاک شدید و تحمل ناپذیر باشند، روانپزشک کلینیک با شما صحبت خواهد کرد و ممکن است برای کاهش درد از دارو درمانی استفاده بشود.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه بستری ترک اعتیاد کلینیک مراجعه کنید.

هدف کلینیک طلوعی دوباره ترک اعتیاد بدون وابستگی به دارو دیگر است. مطئمن باشید بدون وابستگی به دارو جایگزین تریاک را ترک خواهید کرد و از کلینیک مرخص خواهید شد.

چند تجربه ترک اعتیاد تریاک در کلینیک

همیشه برای خواندن نظرات شما آماده ایم

مراجعه بستری از تهران
مراجعه بستری از تهران
مصرف روزانه تریاک
بیشتر بخوانید
به مدت ۱۵ سال تریاک مصرف می کردم. چندین بار در گذشته ترک کردم اما دوباره مصرف تریاک شروع کردم. این بار به خاطر فرزندام تصمیم گرفتم ترک کنم. به پیشنهاد دوستان اومدم کلینیک طلوعی دوباره. به علت مصرف زیاد تریاک و مدت زمان زیادی که مصرف می کردم، پیشنهاد دکتر سم زدایی تدریجی بود. الان ۶ماهه پاک هستم و در حال گذراندن دورهای مشاوره درمانی با خانم صدف محمدی هستم.
مراجعه بستری از اصفهان
مراجعه بستری از اصفهان
مصرف ۵ سال تریاک
بیشتر بخوانید
۵ ساله که تریاک مصرف می کردم. مصرفم روز به روز بیشتر شد. در گوگل جستجو کردم با طلوعی دوباره آشنا شدم، به صورت تلفنی و آنلاین با خانم روشن صحبت کردم. ۳هفته در کلینیک بستری بودم و با پاکی از کلینیک خارج شدم. الان ۴ ماهه پاک هستم و جلسات مشاوره فردی و خانوادگی را با خانم روشن انجام می دهم. با تشکر از طلوعی دوباره که کمک کردن تریاک را کنار بگذارم.
رها شده از اعتیاد

میخواهم درمان را آغاز کنم

تماس با مشاورین کلینیک طلوعی دوباره

بـــرای اینکه مــا با شمــا تمــاس بگیریــم کلمـــه مشاوره را به شـــماره موبایــل ۰۹۱۲۰۴۷۴۸۱۰ ارسال بفرمــایید.

مشاوره حضوری و آنلاین

مشاوره با روان درمانگرهای کلینیک

نازنین روشن

مشاوره بستری ترک اعتیاد

نازنین روشن (مدیریت داخلی)

آزاده دلاوری

مشاوره آسیب‌های اعتیاد

آزاده دلاوری ( روان‌درمانگر اعتیاد )

دانستنی های بیشتر اعتیاد تریاک برای خانواده ها