کلینیک طلوعی دوباره

ترک اعتیاد هروئین

افسردگی، اختلال خواب، ناتوانی جنسی در افرادی که هروئین مصرف می کنند شایع است. اما بهترین راه برای شروع درمان، شروع کردن است. 

اعتیاد به مصرف هروئین دارم

خدمات ترک اعتیاد هروئین در ۱۴ روز

هروئین را تفریحی مصرف می کنم

سم زدایی، درمان ریشه ای اختلالات منجر به مصرف هروئین

آیا می توانم هروئین را ترک کنم؟

کلینیک چطور کمک می کند تا هروئین را ترک کنم

کلینیک چطور به کاهش وسوسه کمک می کند؟

کلینیک چطور روند ترک را راحتتر می کند؟

چند تجربه ترک هروئین در کلینیک

افرادی که در کلینیک ترک و درمان شده اند

میخواهم ترک هروئین و درمان را آغاز کنم

یکی از تخصص های ما ترک اعتیاد هروئین است

مشاوره حضوری و آنلاین

در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما در ارتباط باشید

پخش ویدیو

ترک اعتیاد هروئین به روش بستری

ترک اعتیاد هروئین در ۱۴ روز با خدمات ۲۴ ساعته

نازنین روشن درمان در 14 روز
درباره پخش ویدیو نازنین روشن درمان در ۱۴ روز
درمان اعتیاد
در ۱۴ روز؟
نازنین روشن کلینیک تضمین می دهد
درباره پخش ویدیو نازنین روشن کلینیک تضمین می دهد
آیا کلینیک
تضمین می دهد
درباره پخش ویدیو نازنین روشن هزینه درمان
بستری و درمان
هزینه ؟
خدمات کلینیک در مدت بستری ترک اعتیاد هروئین، اتاق های کلینیک، شرایط بستری ندارم و... پاسخ به همه سئوالات شما در بخش بستری کلینیک

ترک مصرف تفریحی هروئین

هروئین جز ۵ ماده به شدت اعتیاد آور است.

پاکسازی بدن
سم زدایی
درباره پخش ویدیو فاطمه رجولانی متخصص rTMS
درمان بدون
دارو rTMS
کاشت کپسول نالتروکسان
درباره پخش ویدیو کاشت کپسول نالتروکسان
کاهش وسوسه
کاشت کپسول

ترک اعتیاد هروئین امکانپذیر است؟

خدمات ۲۴ ساعته و داروخانه اختصاصی

سئوالاتی که همیشه با مشاورین ما مطرح می کنند، من سالهاست هروئین مصرف می کنم آیا می تونم ترک کنم؟ به مشاورین کلینیک می گویند هروئین و شیشه درمان ندارد؟ چکار کنیم تا بتوانیم هروئین را ترک کنیم؟

برخی افرادی که هروئین مصرف می کنند اعتقاد دارند، هروئین درمان ندارد. اما این یک تصور غلط است، هروئین هم مثل بقیه مواد مخدر در کلینیک طلوعی دوباره قابل درمان است. تجربیات گذشته ما سندهای بی نقصی بر این مدعا هستند و این نشان می دهد پروتکل های درمانی کلینیک کاملا مفید و موثر بوده است. سم زدایی تدریجی با نظارت دقیق پزشک متخصص و خدمات ۲۴ ساعت پرستاری کلینیک، کمک می کند شخص با کمترین درد جسمانی روند ترک هروئین را سپری کند. در این بین شخص دچار اختلالات روانی مانند پرخاشگری، بی قراری و… خواهد شد، جلسات نوروتراپی با پروتکل های مرتبط با اختلالات شخص کمک می کند اختلالات به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند.

افرادی متعددی با دوزهای مصرفی متفاوت در کلینیک ترک و درمان شده اند، اما رسیدن به درمان کاملا به همکاری شما بستگی دارد. تمام تجهیزات پزشکی روز دنیا برای ترک و درمان در کلینیک مهیا شده است، فقط کافیست شروع کنید و طبق برنامه کلینیک و روان درمانگر خود مسیر درمان را پیش بروید.

شما در مدت چهارده روز( ۱۴ ) ترک اعتیاد هروئین اتفاق خواهد افتاد سپس نیاز دارید به صورت فردی و یا خانوادگی جلسات مشاوره درمانی خود را ادامه بدهید.

علائم حاد ترک هروئین ظرف چند چند روز فروکش می کنند ولی علائم خفیف اما مزمن ترک ممکن است ماه ها به طول انجامند. بنابراین، همان طور که قبلا نیز خاطرنشان کردیم هر چه زمان ارتباط با برنامه ی درمانی طولانی تر باشد، احتمال موفقیت درمان بیشتر می شود.

در مدت زمان بستری ترک اعتیاد هروئین ما خدمات متنوعی ارائه می دهیم. تست پزشکی، خدمات ۲۴ ساعته پرستاری، درمان اختلالات حین ترک با نوروتراپی، جلسات روان درمانگر، ویزیت روانپزشک.
پاسخ به تمامی سئوالات
صفحه بستری ترک اعتیاد 
نیاز به مشاوره دارم

پاسخ به سئوالات متداول

درمانگرهای کلینیک به سئوالات شما پاسخ می دهند

با وسوسه مصرف هروئین چکار کنیم؟

وقتی فرد هروئین را ترک می کند، گهگاه هوس مصرف دوباره هروئین به سرش می زند. چنین چیزی طبیعی است. وسوسه زبان بدن است. فرد به مصرف هروئین وابسته می شود و وقتی فرد هروئین را کنار می گذارد، بدن واکنش نشان می دهد و در واقع نیاز خود را اعلام می کند. کلینیک طلوعی دوباره برای کاهش وسوسه سه روش را به بیماران پیشنهاد می دهد.
  1. TMS یا نوروتراپی: نوروتراپی به عنوان درمان بدون دارو شناخته می شود. جلسات نوروتراپی کمک می کند ساختار مغز به حالت تعادل برگردد و با پروتکل های مخصوص کاهش وسوسه مصرف هروئین می توانید تا حدود زیادی وسوسه خود را کنترل کنید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه نوروتراپی و درمان اختلالات بعد از ترک مراجعه کنید.
  2. کاشت کپسول نالتروکسان: کاشت کپسول نالتروکسان  یک درمان کمکی است که می تواند احتمال موفقیت را در پروسه ترک و درمان اعتیاد بالا ببرد. باعث می شود لذت مصرف مواد را برای فرد کنترل کند که به کاهش وسوسه و کنترل میل به مصرف مواد منجر می شود. کاشت کپسول نالتروکسان
  3. جلسات مشاوره درمانی: درمان ریشه ای اختلالاتی که منجر به مصرف هروئین می شوند.
تحمل و وابستگی به مواد افیونی( هروئین ) به سرعت شکل می گیرد. ترک هروئین اضطراب، آبریزش بینی، بی خوابی، دردهای شدید ماهیچه ای، اسهال و افزایش تنفس، ضربان قلبی و فشار خون را به دنبال دارد. اما جای نگرانی نیست خدمات ۲۴ ساعته پرستاری با چک آپ لحظه ای شما داروی تجویزی پزشک را از داروخانه اختصاصی کلینیک تهیه و در اختیار شما قرار میدهد تا دردهای جسمانی کمتری را تجربه کنید. در یک تا دو هفته اول ممکن است دچار اختلالات روانی مانند پرخاشگری، افسردگی، کاهش انرژی و مشکلات خواب بشوید، نوروتراپی در حین ترک هروئین با تحریک نورون های مغز و ایجاد تعادل دو نیمکره، اختلالات روانی شما را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد داد. وقتی که نشانه های ترک هروئین شدید و تحمل ناپذیر باشند، روانپزشک کلینیک با شما صحبت خواهد کرد و ممکن است برای کاهش درد از دارو درمانی استفاده بشود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه بستری ترک اعتیاد کلینیک مراجعه کنید.

هدف کلینیک طلوعی دوباره ترک اعتیاد بدون وابستگی به دارو دیگر است. مطئمن باشید بدون وابستگی به داروی جایگزین هروئین ( متادون و شربت تریاک )را ترک خواهید کرد و از کلینیک مرخص خواهید شد.

چند تجربه ترک اعتیاد هروئین در کلینیک

همیشه برای خواندن نظرات شما آماده ایم

مراجعه بستری از تهران
مراجعه بستری از تهران
مصرف روزانه هروئین
بیشتر بخوانید
مصرف من ماری‌جوانا بود، بعد از یک مدت گل دیگر جواب نمی داد. با هروئین آشنا شدم، برای اینکه بعد از هروئین چرت نزنم شیشه هم مصرف می کردم. سالها مصرف کننده بودم. چندین بار تصمیم به ترک گرفتم، اما جواب نگرفتم. بعد از سالها به اصرار خانواده دوباره تصمیم به ترک هروئین گرفتم. با خانم روشن صحبت کردم، پیشنهاد دادن به روش بستری هروئین را ترک کنم. سم زدایی تدریجی به پاکی رسیدم و سپس نوروتراپی و جلسات مشاوره درمانی. الان ۸ ماهه پاک هستم.
مراجعه بستری از آمل
مراجعه بستری از آمل
۱۰ سال مصرف هروئین
بیشتر بخوانید
تریاک مصرف می کردم، اما کم کم به هروئین گرایش پیدا کردم. ۱۰ سال هروئین مصرف می کردم. شرایط خوبی نداشتم. بخاطر بچه هام تصمیم گرفتم که ترک کنم. بچه های من از طریق جستجو در گوگل با طلوعی دوباره آشنا شدن. مصرف من طوری نبود که با ۱۴ روز بستری بتونم ترک کنم. ۴۵ روز بستری بودم و در حین بستری از جلسات کار درمانی، نوروتراپی استفاده می کردم. بعد از ۱۰ سال مصرف هروئین به طور مداوم الان ۹ ماهه که پاک هستم. ممنونم از طلوعی دوباره. به صورت آنلاین با خانم محمدی روان درمانگرم در ارتباط هستم.
رها شده از اعتیاد

میخواهم درمان را آغاز کنم

تماس با مشاورین کلینیک طلوعی دوباره

بـــرای اینکه مــا با شمــا تمــاس بگیریــم کلمـــه مشاوره را به شـــماره موبایــل ۰۹۱۲۰۴۷۴۸۱۰ ارسال بفرمــایید.

مشاوره حضوری و آنلاین

مشاوره با روان درمانگرهای کلینیک

نازنین روشن

مشاوره بستری ترک اعتیاد

نازنین روشن (مدیریت داخلی)

آزاده دلاوری

مشاوره آسیب‌های اعتیاد

آزاده دلاوری ( روان‌درمانگر اعتیاد )

دانستنی های بیشتر اعتیاد هروئین برای خانواده ها